ПОРТФОЛІО ОСВІТНІХ ПРОГРАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПРАВО”

ПОРТФОЛІО ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 081 «ПРАВО» ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ БАКАЛАВР

І. Навчально-методичне забезпечення освітньої програми

1.1. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання)

1.2.Стандарт вищої освіти за спеціальністю

1.3. Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплений файл)- відсутній

1.4.Концепція освітньої діяльності за спеціальністю(прикріплений файл)

1.5.Освітньо-професійна (освітньо-наукова) програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування (прикріплені файли). Остання версія українською та англійською мовами– відсутня

Освітньо-професійна програма 2020 р.

Освітньо-професійна програма 2019 р.

Освітньо-професійна програма 2018 р.

1.6.Навчальний план (прикріплений файл)

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми (по кожній версії) – якщо не шкодять іміджу, інакше в Інтернет не викладати:

2.1. Не менше двох рецензій-відгуків на освітньо-професійну (освітньо-наукову) програму (в електронному і паперовому вигляді)

Рецензія 081_бак АдвокатаТуза Святослава Олександровича.

Рецензія 081_бак Завідувача кафедри кримінального права і процесу юридичного факультетуСхідноєвропейського національного університету імені Лесі Українки Фідрі Юлії Олександрівни.

2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін у навчальну програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)

2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми

2.4. Звіти аудитів або експертні висновки, підготовлені Радою з оцінювання якості

ІІІ Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1.Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки навчального процесу)

3.2.Силабусиукраїнською та англійською мовами (прикріплені файли)

3.3.Анотації дисциплін українською та англійською мовами (посилання на базу на сайті для вступників)

3.4.Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів) (прикріплені файли)

3.5. Методичні рекомендації щодо проходження виробничих та навчальних практик (прикріплені файли)

Методичні рекомендації по ознайомчій практиці 1 курс

Методичні рекомендації по навчальній практиці 2 курс

Методичні рекомендації по виробничій практиці 3 курс

Методичні рекомендації по виробничій практиці 4 курс

3.6. Методичні рекомендації до підготовки випускної (бакалаврської, магістерської) роботи (прикріплені файли)

ІV. Кадровий склад

4.1.Наказ про затвердження складу проєктних груп(прикріплений файл)

4.2. Наказ про затвердження складугруп забезпечення (прикріплений файл)

Наказ №26.1-од від 21.10.2020

Наказ№4/2-од від 12.03.2021 про внесення змін

4.3.Кадровий склад кафедри (особисті сторінки викладачів на сайті)

4.4. Перелік наукових праць викладачів (прикріплений файл)

4.5.Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

4.6. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщені на особистій сторінці викладача)

4.7. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщені на особистій сторінці викладача)

4.8. Документальне підтвердження участі в рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)

4.9. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщені на особистій сторінці викладача)

4.10. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» по всіх компонентах освітньої програми (посилання на сторінку «Опитування», де розміщуються результати)

4.11. Наказ на призначення гарантів освітніх програм (прикріплений файл)

4.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

Лекція-семінар для здобувачів вищої освіти спеціальності 081 «Право» Луцького інституту розвитку людини.

Взаємодія Луцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та юридичної клініки «Феміда» Луцького інституту розвитку людини.

Техніко-криміналістичним методам навчали студентів спеціалісти-практики з Головного управління Нацполіції

Турнір “Логіка юриста”

Лекція про умови участі у конкурсі в органи юстиції, порядок його проведення, вимоги до претендентів і можливість побудови кар’єри у цій сфері

V. Зв’язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

Зустріч з Головним спеціалістом відділу контролю у сферах захисту споживачів реклами, антитютюнового законодавства управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області Гвоздецькою Т.М.
Зустріч з головним спеціалістом з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини сектору судової роботи та міжнародного співробітництва Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів)Ярославом Букало.

https://www.facebook.com/lirol.edu/posts/2901468676776700

5.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)

Випускники-юристи ЛІРоЛ

Аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників

5.2. Звіти про проведення ярмарок вакансій (прикріплені файли)

5.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

Тиждень права у “ЛІРоЛ”

Професійне свято – День юриста

Всеукраїнський Тиждень Права

Брейн-ринг за участі студентів спеціальності “Право”, присвячений Дню юриста

5.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)

Зустріч з практикуючими юристами в рамках реалізації Всеукраїнського загальнонаціонального правопросвітницького проєкту «Я МАЮ ПРАВО»








День відкритих дверей для майбутніх правників, які відвідали структурні підрозділи управління юстиції у Волинській області (Детальніше про подію: https://lutsk.uu.edu.ua/%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%82%d0%b8-%d1%81%d0%bf%d0%b5%d1%86%d1%96%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d1%96-%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%be-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b2/






5.5. Склад Ради роботодавців спеціальності(викладений на сторінку). На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо

5.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями (прикріплений файл)

Договір про співпрацю з Луцьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Меморандум про співпрацю з Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції

Меморандум про співпрацю з Луцьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Угода з Гіркополонківською сільською радою

Меморандум про співпрацю з Любомльською ОТГ

Угода про співпрацю з приватним виконавцем Таранко Д.В.

5.7. Перелік баз практики (прикріплений файл)

5.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

https://www.facebook.com/lirol.edu/posts/2777959889127580

https://lutsk.uu.edu.ua/%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%82%d0%b8-%d1%81%d0%bf%d0%b5%d1%86%d1%96%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d1%96-%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%be-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b2/

Застосування практичних навичок

 

 

Юридична клініка

В інституті функціонує Юридична клініка «Феміда» як база для практичного навчання та проведення практики студентів.

Юридична клініка «Феміда» має чимало сильних сторін своєї діяльності, серед яких, зокрема проведення науково-практичного семінару на тему: «Проблеми правового статусу особи в Україні». У науково-практичному семінарі взяли участь: Герасимик М. І. – начальник відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти ГТУЮ у Волинській області, Єлов В. А. – регіональний координатор взаємодії з громадськістю  Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Волинській області, Завидовська Оксана Григорівна – суддя Апеляційного суду Волинської області  у відставці, нині практикуючий юрист, Климчук Т. Д. – юрисконсульт на громадських засадах «Спілка воїнів АТО Волині», Кудрицька О. Я. – керівник Луцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Для покращення знань і практичних навичок використання законодавства запрошуються практикуючі юристи, зокрема протягом навчального року в рамках Всеукраїнського загальнонаціонального правопросвітницького проекту “Я МАЮ ПРАВО!” представниками Головного територіального управління юстиції в області проведені тематичні зустрічі із студентами Луцького інституту розвитку людини університету “Україна” спеціальності «Право».  Студенти були ознайомлені із послугами “Онлайн будинку юстиції”, який функціонує у Волинській області, зокрема із “Соціальним ліфтом” – електронною базою заявок бажаючих пройти стажування в Головному територіальному управлінні юстиції.

 

 

 

5.9. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж

 

  1. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти

6.1. Консолідований звіт (викладений на сторінку)

Академічна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок реалізації права на академічну мобільністьhttps://uu.edu.ua/upload/universitet/normativni_documenti/Osnovni_oficiyni_doc_UU/Indidvid_osv_traectoriya/Polozh_pro_realizaciyu_prava_na_academ_mobilnist.pdf

 

VIІ. Наукова робота студентів

7.1. Перелік наукових праць студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)

7.2. Наукові праці студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

7.4. Програми наукових і навчально-методичних заходів, в яких брали участь студенти (посилання на відповідні сторінки сайту)

Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих учених “Молодь: освіта, наука, духовність”

https://uu.edu.ua/conferenciya_molod_osvita_nauka_duhovnist

Юридичний семінар із викладачами та студентами

Відкрита лекція на тему: «Державна реєстрація шлюбу. Реформування у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Підсумки конкурсу учнівських правничих есе, приуроченого Всеукраїнському тижню права

7.5. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи (посилання на відповідні сторінки сайту)

7.6. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)

7.7. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту)

 

VIІІ. Підсумкова атестація

8.1. Тематика курсових і дипломних робіт (викладена на сторінку)

8.2. Дипломні роботи

 

ІХ. Гарантії якості освітньої програми

9.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми (викладені на сторінку)

9.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) (викладені на сторінку)

9.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не шкодять іміджу і не містять конфіденційної інформації

9.4.Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

9.5. Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

 

Х. Інше

10.1. Характеристика умов бібліотечно-інформаційного обслуговування здобувачів вищої освіти освітньої програми (викладена на сторінку іміджева інформація)

Для забезпечення якісної підготовки здобувачів освіти в Луцькому інституті розвитку людини Університету «Україна» на належному рівні налагоджена робота з організації інформаційного забезпечення освітнього процесу.

Інформаційне забезпечення здійснюють бібліотека інституту, електронна бібліотека Університету «Україна» та Волинська обласна бібліотека для юнацтва.

Загальний бібліотечний фонд інституту становить 9548 примірників, серед яких є навчальна, наукова, художня література і вітчизняні періодичні видання. До послуг користувачів пропонується електронна он-лайн бібліотека, яка містить підручники, навчальні посібники, довідкові видання з кожної спеціальності. Створено електронну бібліотеку, яка представляє собою локальний сайт-каталог рекомендованого навчального матеріалу, призначеного для оффлайн ознайомлення здобувачів освіти з навчальним матеріалом. Бібліотека інституту забезпечує необмежений доступ до всесвітньої мережі «Інтернет». Забезпечення здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників сучасною літературою, періодичними виданнями здійснюється за рахунок поновлення бібліотечних фондів, розробки та видання опорних конспектів лекцій, методичних рекомендацій, навчальних посібників, іншої методичної літератури; підписки фахових та загальноосвітніх періодичних видань.

У бібліотеці інституту забезпечено наявність наукових фахових періодичних видань, рекомендованих МОН України, відповідного профілю спеціальності 081 «Право», а саме «Бюлетень Міністерства юстиції України», «Вісник Верховного Суду України», «Вісник господарського судочинства», «Вісник Конституційного Суду України», «Економіка. Фінанси. Право», «Публічне право», «Соціальний захист», «Теорія і практика інтелектуальної власності», «Юридична Україна», «Право України».

Режим роботи бібліотеки інституту встановлено з урахуванням потреб освітнього процесу та інтенсивності відвідин його учасників.

 

Бібліографічний опис навчально-методичної літератури за спеціальністю 081 Право

 

 

10.2.

Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються комп’ютерні технології та сучасні технічні засоби.

Заняття в навчальних комп’ютерних лабораторіях проводяться із підгрупами здобувачів освіти у кількості, що не перевищує 12 осіб, відповідно до графіку роботи комп’ютерних лабораторій, які оснащені достатньою кількістю робочих комп’ютерних місць. В якості робочих місць використовуються моноблоки ASUS з процесорами Intel Core 13-8145U 2,1-2,3 ГГц і оперативної пам’яттю 8 Гбайт під операційною системою Windows 10 х64. В якості антивірусу використовується програма Avast Free Antivirus. В освітньому процесі використовуються багатофункціональні лазерні пристрої Canon MF 3010, Canon MF 231, Canon MF 4018.

Оснащення комп’ютерних лабораторій постійно поновлюється оргтехнікою та поповнюється новітніми програмними розробками. Уся комп’ютерна техніка, що використовується в навчальному процесі, має строк експлуатації від 2 до 7 років, відповідає вимогам сучасних програмних продуктів на основі Windows-технологій. Всі комп’ютери, які безпосередньо використовуються в навчальному процесі, під’єднані до комп’ютерної мережі Internet.

10.3.Комплекс інформаційних ресурсів із організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу та здобувачів вищої освіти (наприклад, інформація щодо навчальних дисциплін на сайті Інтернет-підтримки навчального процесу Університету, сторінки програми в соціальних мережах та інших інформаційних ресурсах) (викладена на сторінку довідкова інформація)

10.4.Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку (викладена на сторінку іміджева інформація)

 

ПОРТФОЛІО ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 081 «ПРАВО» ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ МАГІСТР

 

І. Навчально-методичне забезпечення освітньої програми

1.1. Професійний стандарт – у разі наявності (посилання)

1.2.Стандарт вищої освіти за спеціальністю (посилання)

1.3. Тимчасовий стандарт Університету «Україна» за спеціальністю, який(і) діяв(ли) до моменту виходу Стандарту вищої освіти за спеціальністю (прикріплений файл)

1.4.Концепція освітньої діяльності за спеціальністю(прикріплений файл)

1.5. Освітньо-професійна (освітньо-наукова) програма (в електронному і паперовому вигляді) – всі версії з моменту започаткування (прикріплені файли). Остання версія українською та англійською мовами

Освітньо-професійна програма 2020 р.

1.6.Навчальний план (прикріплений файл)

 

ІІ. Історія створення і розвитку освітньої програми (по кожній версії) – якщо не шкодять іміджу, інакше в Інтернет не викладати:

2.1. Не менше двох рецензій-відгуків на освітньо-професійну (освітньо-наукову) програму (в електронному і паперовому вигляді)

Рецензія відгук адвоката Туза С.О

Рецензія відгук нотаріуса Оксани Розпутняк

2.2. Заяви, листи, службові записки стейкхолдерів стосовно пропозицій до внесення змін у навчальну програму (під кожну зміну має бути обґрунтування)

2.3. Звіти про самооцінювання освітньої програми

2.4. Звіти аудитів або експертні висновки, підготовлені Радою з оцінювання якості

 

ІІІ Навчально-методичне забезпечення освітніх компонентів

3.1.Робочі програми навчальних дисциплін (посилання на сайт Інтернет-підтримки навчального процесу)

3.2.Силабусиукраїнською та англійською мовами (прикріплені файли)

3.3.Анотації дисциплін українською та англійською мовами (посилання на базу на сайті для вступників)

3.4. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (проєктів) (прикріплені файли)

3.5. Методичні рекомендації щодо проходження виробничих та навчальних практик (прикріплені файли)

Методичні рекомендації з організації та проходження переддипломної практики  студентами  спеціальності 081 «Право» освітнього ступеня «Магістр»

Методичні рекомендації з організації та проходження стажування  студентами  спеціальності 081 «Право» підготовки освітнього ступеня «Магістр»

3.6.Методичні рекомендації до підготовки випускної (бакалаврської, магістерської) роботи (прикріплені файли)

 

ІV. Кадровий склад

4.1.Наказ про затвердження складу проєктних груп (прикріплений файл)

4.2. Наказ про затвердження складугруп забезпечення (прикріплений файл)

Наказ №26.1-од від 21.10.2020

Наказ№4/2-од від 12.03.2021 про внесення змін

4.3.Кадровий склад кафедри(особисті сторінки викладачів на сайті)

4.4. Перелік наукових праць викладачів(прикріплений файл)

4.5. Наукові праці викладачів (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

4.6. Сертифікати про підвищення кваліфікації (розміщені на особистій сторінці викладача)

4.7. Сертифікати про участь у наукових і навчально-методичних заходах (розміщені на особистій сторінці викладача)

4.8. Документальне підтвердження участі в рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)

4.9. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (розміщені на особистій сторінці викладача)

4.10. Результати опитування «Курс навчальної дисципліни очима студентів» по всіх компонентах освітньої програми (посилання на сторінку «Опитування», де розміщуються результати)

4.11. Наказ на призначення гарантів освітніх програм(прикріплений файл)

4.12. Статті, фоторепортажі, відео занять на сайті і в соціальних мережах

Захист кваліфікаційних робіт магістрантів спеціальності 081 “Право”

Здобувачі освіти про обрану професію юриста.

Правничий турнір

Про відповідальність за порушення правил карантину.

Захист випускних робіт студентів-магістрів.

Турнір “Логіка юриста”

  1. Зв’язки з ринком праці та ключовими роботодавцями і професійними асоціаціями

Співпраці з органами юстиції у Волинській області у формі реалізації Всеукраїнського загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО.

Лекція про умови участі у конкурсі в органи юстиції, порядок його проведення, вимоги до претендентів і можливість побудови кар’єри у цій сфері

 

Лекція-семінар для здобувачів вищої освіти спеціальності 081 «Право» Луцького інституту розвитку людини (Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції).

Взаємодія Луцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги та юридичної клініки «Феміда» Луцького інституту розвитку людини.

5.1. Історії вдалої кар’єри та/або аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників освітньої програми (прикріплені файли)

Випускники-юристи ЛІРоЛ

Аналітичні матеріали про професійні траєкторії випускників

5.2. Звіти про проведення ярмарок вакансій (прикріплені файли)

5.3. Анонси, статті, фоторепортажі, відеозвіти про проведення професійних свят (прикріплені файли) на сайті і в соціальних мережах

Тиждень права у “ЛІРоЛ”

Професійне свято – День юриста

Всеукраїнський Тиждень Права

Брейн-ринг за участі студентів спеціальності “Правознавство”, присвячений Дню юриста

Круглий стіл присвячений дню юриста у Луцькому інституті розвитку людини Університету «Україна»

Круглий стіл на тему «Сучасний стан розвитку юридичної науки України»

5.4. Статті, фоторепортажі, відеозвіти про роботу студентів і викладачів на профільних виставках (в електронному і паперовому вигляді)

 

 

Техніко-криміналістичним методам навчали студентів спеціалісти-практики з Головного управління Нацполіції

 

 

 

 

 

Зустріч з практикуючими юристами в рамках реалізації

Всеукраїнського загальнонаціонального правопросвітницького проєкту «Я МАЮ ПРАВО»

 

 

 

 

       

День відкритих дверей для майбутніх правників, які відвідали структурні підрозділи управління юстиції  У Волинській області

https://lutsk.uu.edu.ua/%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%82%d0%b8-%d1%81%d0%bf%d0%b5%d1%86%d1%96%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d1%96-%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%be-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b2/

Суддя (у відставці) Волинського Апеляційного суду Завидовська-Марчук  О.Г. про особливостями проведення судових засідань.

5.5. Склад Ради роботодавців спеціальності(викладений на сторінку). На цій же сторінці розміщуються оголошення про проведення засідань, матеріали до обговорення тощо

Обговорення ОПП з роботодавцями

5.6. Угоди про співпрацю з роботодавцями (прикріплений файл)

Договір про співпрацю з Луцьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Меморандум про співпрацю з Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції

Меморандум про співпрацю з Луцьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Угода з Гіркополонківською сільською радою

Меморандум про співпрацю з Любомльською ОТГ

Угода про співпрацю з приватним виконавцем Таранко Д.В.

5.7. Перелік баз практики (прикріплений файл)

5.8. Статті, фоторепортажі, відео з проходження практики (на сайті, в соціальних мережах)

https://www.facebook.com/lirol.edu/posts/2777959889127580

https://lutsk.uu.edu.ua/%d1%81%d1%82%d1%83%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d1%82%d0%b8-%d1%81%d0%bf%d0%b5%d1%86%d1%96%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82%d1%96-%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%be-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b2/

 

Практика (стажування) в юридичній клініці.

 

Практика(стажування) у Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції

 

Практика(переддипломна) в Луцькому міськрайонному суді

 

5.9. Витяги з електронної бази даних стосовно співпраці з роботодавцями, практики і працевлаштування студентів, що позитивно впливають на імідж

 

  1. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти

6.1. Консолідований звіт (викладений на сторінку)

Академічна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок реалізації права на академічну мобільністьhttps://uu.edu.ua/upload/universitet/normativni_documenti/Osnovni_oficiyni_doc_UU/Indidvid_osv_traectoriya/Polozh_pro_realizaciyu_prava_na_academ_mobilnist.pdf

 

VIІ. Наукова робота студентів

7.1. Перелік наукових праць студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (прикріплений файл)

7.2. Наукові праці студентів, у т.ч. у співавторстві з викладачами (посилання на електронну бібліотеку/репозитарій або прикріплені файли)

7.4. Програми наукових і навчально-методичних заходів, в яких брали участь студенти (посилання на відповідні сторінки сайту)

Всеукраїнська наукова конференція студентів і молодих учених “Молодь: освіта, наука, духовність”https://uu.edu.ua/conferenciya_molod_osvita_nauka_duhovnist

Юридичний семінар із викладачами та студентами

Відкрита лекція на тему: «Державна реєстрація шлюбу. Реформування у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Підсумки конкурсу учнівських правничих есе, приуроченого Всеукраїнському тижню права

7.5. Дипломи переможців конкурсів студентських наукових робіт і самі роботи (посилання на відповідні сторінки сайту)

7.6. Документальне підтвердження участі у рамкових міжнародних, державних науково-дослідних проєктах, інших грантових проєктах (посилання на сайт проєкту)

7.7. Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти (посилання на відповідні сторінки сайту)

 

VIІІ. Підсумкова атестація

8.1. Тематика курсових і дипломних робіт (викладена на сторінку)

8.2. Дипломні роботи

 

ІХ. Гарантії якості освітньої програми

9.1. Сертифікати про державну та/або громадську (у т.ч. міжнародну) та/або професійно-громадську акредитацію освітньої програми (викладені на сторінку)

9.2. Сертифікати й експертні висновки за підсумками експертизи якості освітньої програми (у т.ч. міжнародної) (викладені на сторінку)

9.3. Актуальні звіти про моніторинг та самообстеження освітньої програми (прикріплені файли) – якщо не шкодять іміджу і не містять конфіденційної інформації

9.4.Перелік нормативних документів, що регулюють зміст і реалізацію освітнього процесу (посилання на сторінку офіційного сайту, де розміщено реєстр нормативних документів)

9.5. Протоколи відвідування та анкети оцінювання якості відкритих занять (прикріплені файли)

 

Х. Інше

10.1. Характеристика умов бібліотечно-інформаційного обслуговування здобувачів вищої освіти освітньої програми (викладена на сторінку іміджева інформація)

Для забезпечення якісної підготовки здобувачів освіти в Луцькому інституті розвитку людини Університету «Україна» на належному рівні налагоджена робота з організації інформаційного забезпечення освітнього процесу.

Інформаційне забезпечення здійснюють бібліотека інституту, електронна бібліотека Університету «Україна» та Волинська обласна бібліотека для юнацтва.

Загальний бібліотечний фонд інституту становить 9548 примірників, серед яких є навчальна, наукова, художня література і вітчизняні періодичні видання. Створено електронну бібліотеку, яка представляє собою локальний сайт-каталог рекомендованого навчального матеріалу, призначеного для оффлайн ознайомлення здобувачів освіти з навчальним матеріалом. Бібліотека інституту забезпечує необмежений доступ до всесвітньої мережі «Інтернет». Забезпечення здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників сучасною літературою, періодичними виданнями здійснюється за рахунок поновлення бібліотечних фондів, розробки та видання опорних конспектів лекцій, методичних рекомендацій, навчальних посібників, іншої методичної літератури; підписки фахових та загальноосвітніх періодичних видань.

У бібліотеці інституту забезпечено наявність наукових фахових періодичних видань, рекомендованих МОН України, відповідного профілю спеціальності 081 «Право», а саме «Бюлетень Міністерства юстиції України», «Вісник Верховного Суду України», «Вісник господарського судочинства», «Вісник Конституційного Суду України», «Економіка. Фінанси. Право», «Публічне право», «Соціальний захист», «Теорія і практика інтелектуальної власності», «Юридична Україна», «Право України».

Режим роботи бібліотеки інституту встановлено з урахуванням потреб освітнього процесу та інтенсивності відвідин його учасників.

 

 

10.2.Для забезпечення належної якості освітньої діяльності в інституті широко використовуються комп’ютерні технології та сучасні технічні засоби.

Заняття в навчальних комп’ютерних лабораторіях проводяться із підгрупами здобувачів освіти у кількості, що не перевищує 12 осіб, відповідно до графіку роботи комп’ютерних лабораторій, які оснащені достатньою кількістю робочих комп’ютерних місць. В якості робочих місць використовуються моноблоки ASUS з процесорами Intel Core 13-8145U 2,1-2,3 ГГц і оперативної пам’яттю 8 Гбайт під операційною системою Windows 10 х64. В якості антивірусу використовується програма Avast Free Antivirus. В освітньому процесі використовуються багатофункціональні лазерні пристрої Canon MF 3010, Canon MF 231, Canon MF 4018.

Оснащення комп’ютерних лабораторій постійно поновлюється оргтехнікою та поповнюється новітніми програмними розробками. Уся комп’ютерна техніка, що використовується в навчальному процесі, має строк експлуатації від 2 до 7 років, відповідає вимогам сучасних програмних продуктів на основі Windows-технологій. Всі комп’ютери, які безпосередньо використовуються в навчальному процесі, під’єднані до комп’ютерної мережі Internet.

10.3.Комплекс інформаційних ресурсів із організації освітнього процесу і викладацької діяльності для науково-педагогічного персоналу та здобувачів вищої освіти (наприклад, інформація щодо навчальних дисциплін на сайті Інтернет-підтримки навчального процесу Університету, сторінки програми в соціальних мережах та інших інформаційних ресурсах) (викладена на сторінку довідкова інформація)

10.4. Відомості про матеріально-технічні умови й фінансові питання реалізації освітньої програми, включаючи наявність спеціалізованих лабораторій і кабінетів, складного обладнання, віртуального середовища для проведення лабораторних робіт, можливості та особливості проживання в гуртожитку (викладена на сторінку іміджева інформація)